Så där ja

Nu har jag kört mitt första träningspass på en månad. Äntligen får man komma igång igen. Det blev löpning/gång på band, rodd å styrketräning rygg mage. Jag e absolut helt slut nu så jag kommer sova gott inatt.

Idag var första dagen på praktiken, segt känns det. Jag tycker inte riktigt om praktik. Jag får sån sjuk prestationsångest när någon sitter längst bak å granskar allt man gör. Jag blir skitnervös å obekväm. Men men det kommer nog bli bra till slut!
Imorrn e det filmdag på skolan, vi ska spela in film, det kan bli intressant.

Nu ska jag sova, vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Carro

Nu e jag inne och läser OCH kommenterar :)

2012-03-28 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0