Tröttast i stan

Alltså jag vet inte vad som händer med mig, jag är så jäkla slut hela tiden. Igår sov jag middag i drygt två timmar å sen somnade jag vid 23 å vaknade nu klockan 10. Jag som alltid varit morgonpigg!

Jaha, vad ska man göra idag då? Ingen är ledig så jag är helt ensam. Kanske ska ta en tur in till stan å köpa bebispresenter. En för att skicka till USA å lilla Aiden som föddes för två månader sen å en för att ta med ner till Skåne över midsommar till Alexia å Marcus som får sin lilla flicka i augusti. Så får det nog bli, ska bara dra mig i sängen en liten stund till, hehe...

Bjuder på en bild jag tog igår kväll från köksfönstret på en vacker sommarhimmel!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Vavavava?! Ska Alexia och Marcus ha barn? Och ska du hit över midsommar?? Hur länge är du här? Hinner du något mer än Skanör? PUSS

2012-06-08 @ 14:01:32
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0