To sum up

2011 var året...

... Som började med panikångest. I flera månader mådde jag bara dåligt å ville inte göra något över huvudtaget, tack Gud för min underbara pojkvän, min familj och mina vänner, utan er hade jag inte klarat det.

... Mitt i ångesten började jag på universitetet igen efter två års uppehåll. Första kursen var en utmaning men sen har det bara rullat på. Jag har fått några nya fantastiska vänner och det är jag glad för! Jag har även fått åka till Brighton och praktiserat vilket var en upplevelse!

... Som fina Bettan äntligen fick opereras för sin rygg och allt gick tack och lov fantastiskt bra.

... Som semestern spenderades i Sverige. Gotland, en tripp till Skåne och härliga kvällar med fina vänner.

... Som Andreas och Sandra gifte sig och senare fick dom underbara lilla Alva.

... Som vi hämtade hem vår underbara älskade lilla Elmo och milo fick sin efterlängtade lillebror!

... Som Tobbe och jag köpte en lägenhet som vi får flytta in i under hösten 2012!

... Som tyvärr avslutades med en rad dåliga nyheter om cancer, skilsmässa, förlorade jobb och breakups.

Nu gör vi 2012 till det bästa året! Gott nytt år på er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0