Nothing but work

Jag har ingenting roligt att skriva här, jag jobbar ju bara hela tiden!
Idag har jag promenerat hundar hela förmiddagen i ösregn. Om de e nånting som är hemskt med det här jobbet så är det när man vaknar å hör ösregnet smattra mot rutan å inser att jajjemen idag ska jag promenera hundar å kommer bli dyngsur!
Men men, räddningen kom när jag kom in i huset för att äta lunch, då hade zaida som jobbar där lagat pakistansk kycklinggryta, så jävla gott å precis vad jag behövde för att bli varm igen!
Sen spenderade jag resten av dagen med att måla kattpensionatet å när jag kom hem insåg jag att jag var vitprickig i hela ansiktet efter att ha målat taket, de e sånt som händer när man är en kladdmaja :)

Just ja, idag har lilla Elmo kastrerats också, nu är han också av med sin manlighet!

Nej nu ska jag sluta babbla å kolla på tv istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0