Kunde ju börjat bättre

Idag är jag tillbaka i butiken för första gången på en månad. Jag tyckte det skulle bli kul att komma tillbaka å jobba med alla glada (och bittra) tanter. Men jag hinner inte mer än att komma innanför dörren så kommer chefen instormandes och skriker som vanligt. Han kommenterar vad jag har på mig å hoppas verkligen att det kommer härifrån, jag säger nej det gör de inte å då får jag en utskällning. Dessutom får jag skit för att jag har birkenstock tofflor på mig. JÄVLA IDIOTJÄVEL. För det första, jag har snart jobbat är i tre år och har alltid jobbat i tofflor, varför skulle det helt pötlsigt bli ett problem nu? Har man problem med trasigt knä är det ganska viktigt att jobba med bra skor. Vill han att jag ska ha något annat så får han fan betala det till mig. Sen för det andra. Ska jag alltid ha kläder härifrån på mig när jag jobbar då ska jag fan ta mig få kläder också. Jag ska inte behöva köpa kläder härifrån som jag egentligen inte vill ha för dyra pengar bara för att chefen ska vara nöjd. Förr i tiden fick jag kläder men nu är alla sådana bonusar indragna. Åååh jag blir så jävla förbannad, de e inte okej att behandla sin personal så illa som han gör. Händer detta en gång till då går jag på fläcken så får han känna på hur bra det går att ha en butik och ingen personal.
SKITJOBB!

Kvällen kommer i alla fall bli mycket bättre än dagen, vi ska nämligen ut och äta med tobbes föräldrar och lillebror. Jag e lite bortskämd den här helgen, igår bjöd Tobbe mig på restaurang å vi åt skitgod mat, och idag får jag gå på restaurang igen. Mums!

Hoppas att ni får en trevlig lördagskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0