Halvdag

Idag när jag kom till jobbet så fanns det absolut ingenting att göra. Jag städade på valpis, busade lite med dagisvovvarna å hjälpte till med lunchutsläppet å sen fick jag ledigt! Då blev det fika med bettson å sen storstädning av lägenheten. Har städat bort julen å verkligen städat ordentligt, köpte cillit bangs skum som man sprayar på kaklet å så liksom "drar" de ut smutsen ur fogar å sånt å jag måste säga att det funkade riktigt bra! Nu är både köket å badrummet superfräscht!

När jag städade vardagsrummet märkte jag att en viss liten katt kissat på golvet så imorrn blir det ett samtal till veterinären för att ta bort hans manlighet. Den lilla plutten jag blivit stor!
Nu ligger han å jag å myser å tittar på tv å snart är det dags att sova, imorrn blir det jobb igen!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Åh, det ser riktigt mysigt ut :)

2012-01-11 @ 19:55:03
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0