Funny man

Jag skrev ju tidigare att jag var på apoteket å att det skulle ta lång tid. Måste bara berätta om gubben som satt brevid mig för han var ju bara så söt. Han såg när jag höll på å bloggade på telefonen så frågade han va det var jag höll på med så jag berättade att jag bloggade från telefonen. Då skrattade han gott å undrade va sjutton det var för något. Jag berättade å han tyckte det verkade väldigt roligt, undrade om han skulle kunna göra de också :). Sen sa han att det alltid tog så lång tid på det här apoteket å "man hinner ju för fasiken dö innan man får hjälp" å så skrattade han som en galning å sa "ja, jag såklart, inte du unga dam" å så blinkade han åt mig. Så himla gullig gubbe med glimten i ögat! Han gjorde min dag. Nu står jag på jobbet å ska jobba till 19, sen ska jag hem, laga middag åt mig själv å läsa miljoner sidor om moderninsmen som vi ska ha redovisning om imorrn. Tur att Tobbe e i Lund så jag inte har någon att umgås med istället för att plugga. Det får bli jag å katterna i soffan med block å överstrykningspenna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0