Skaldjursfest

Ni som vet att jag är allergisk mot skaldjur kanske tycker att rubriken är konstig. Ja vi har haft skaldjursfest här hos oss ikväll men jag har såklart inte ätit några. Jag fick melon och parmaskinka till förrätt och entrecote med klyftpotatis till varmrätt. Till efterrätt hade Tobbe gjort crème brule, mums! Lillasyster och Niklas var här å festade loss med oss. En riktigt trevlig kväll blev det med massa god mat och ingen schlager, jag får titta på den imorrn, jag tycker ju de e Skojj att kolla på alla dåliga bidrag som man undrar hur fasiken tog dom sig dit?!?

Nä nu ska jag sova för jag ska jobba imorrn. Hoppas ni haft en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0