Ledsen idag

Hej där ute. Jag har glömt bort bloggen den här veckan för den har varit galen. Jag har både jobbat och gått i skolan å när jag har kommit hem har jag pluggat. Det börjar bli lite för mycket för mig och jag inser att jag måste lugna ner mig. Jag kan inte hålla på så här, jag har fått stressutslag på hela halsen...Å så igår fick jag reda på att jag måste jobba hela dagen idag själv utan rast... 10-19. Då brast det å jag blev jätteledsen. De e de som händer när jag blir stressad, jag slutar fungera, blir jättelsedsen å bara gråter. Å de värsta är att jag jobbar imorgon också... ensam 10-16 utan rast. Dessutom har Tobbe varit borta hela veckan, han kommer hem ikväll å då skulle vi ut å äta å mysa, men han har blivit matförgiftad å mår jättedåligt. PISSVECKA, jag är så trött på den. Nu vill jag bara få vara ledig från allt, inget jobb, ingen skola, inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0