Det blir inte alltid som man tänkt sig

Igår kom ju Tobbe hem efter en vecka i Lund men jag har fortfarande inte fått krama eller pussa på honom å dessutom fick jag sova på soffan. Det känns jättekonstigt, men jag vill verkligen INTE bli magsjuk, det har jag inte tid med!
Nu är jag tillbaka på jobbet igen men imorrn får jag vara ledig, då vill jag att T ska vara frisk för vi har värsta mysdagen inplanerad. Mys och lite städning, tyvärr men det är ett måste för på tisdag kommer mäklaren (aka min gamla klassis från gymnasiet som jobbar på svensk fastighetsförmedling) å ska kolla lite på vår lägenhet å berätta hur hon jobbar och n'r det är bäst att sälja å lite sånt. Det ska bli spännande att se vad hon säger!
Nu börjar man längta efter att få flytta in i vår fina nya lägenhet, det ska bli så himla kul att få inreda tillsammans. I vår lägenhet nu är det ju Tobbe som har möblerat när han var ungkarl, okej, vi har bytt ut en massa å lagt till men det var ju fortfarande hans hem först å nu kommer det verkligen bli vårt! Det ska bli så spännande att hitta allt vi behöver!
Å sen när vi har ett fint gästrum förväntar jag mig verkligen att få besök från Skåne... hrm hrm!!!
Nu ska jag väl återgå till jobbandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0