Bra dag idag!

Idag är det fredag och jag är ledig i helgen, yihaaaa! Idag har jag klippt mig å e suuuupernöjd å nu står jag på jobbet. Jobbar till 19 å sen e de hem och bara mysa!
Älsklingen ringde förresten förut och sa att han åkt förbi vår nya lägenhet å kollat om dom har kommit nånstans med bygget. Nu finns vårt hus och vår balkong, tjohooo, det börjar kännas verkligt nu. I helgen blir det till att köpa flyttkartonger och börja packa ner saker som vi inte ska ha hemma för visning. My god, vi ska verkligen flytta!
Nyklippt å fin :)

Kommentarer
Postat av: bettan

SNYGGT!!

2012-02-17 @ 16:46:28
Postat av: Jessie

Åh, så himla fin du är!!

2012-02-18 @ 17:30:03
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0