Redo för 2013

Förra året var ett av de absolut värsta i mitt liv. Jag mådde så fruktansvärt dåligt stora delar av 2011 och när 2012 stod på tur så kände jag bara att det inte kunde bli värre än 2011. Men jo de kunde ju bli värre.
Året började med Hampus som kämpade mot cancer. Sedan när han blev bättre så fick vi reda på att tobbes pappa har cancer i bukspottkörteln. Det var som ett slag i magen. Hur mycket kan hända en familj? Men vi höll hoppet uppe för vi såg ju hur bra det gick för Hampus. Nu igår kom beskedet, de kan inte operera i Sverige. Tumören har inte krympt tillräckligt trots en aggressiv behandling med strålning och cellgifter. In och ut på sjukhus hela hösten... Nu ligger hoppet på att de ska kunna operera i Tyskland. Jag har hopp.

Förutom cancer så fick vi även missfall i juni. Vi som blev så glada fast det var oväntat, men det var helt enkelt inte menat just då.
Jag säger ju det, 2012 har varit ett riktigt jävla skitår.

Men det har ju även hänt flera underbara saker. Den 5/5 förlovade vi oss. Vi flyttade in i vår nya fantastiska lägenhet i september. Tobbe har haft fantastiska framgångar på jobbet.

Nästa år kommer vi igen, 2013 kommer bli ett bra år.




Kommentarer
Postat av: Jessie

Det finns fantastiska läkare som har förmågan att klara det som verkar omöjligt!!! Jag hoppas och tänker på er <3

2012-12-21 @ 09:43:55
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0