Första advent

Idag är det första advent och hemma hos oss har vi myst till det ordentligt. Stjärnor och ljusstakar i fönstrena och jag har ordnat med hyacinter. Jag älskar julen! Tobbes syster Mia med familj kom över på adventsfika. Pepparkakscupcakes med chokladfrosting, saffransbullar och pepparkakor, mums fillibaba!

Igår var vi på födelsedagsmiddag hos tobbes andra syster Johanna, jättemysig kväll med god mat och trevligt sällskap.
När vi kom hem somnade jag rätt snabbt men vaknade några timmar senare av att jag mådde jätteilla, trodde jag åkt på kräksjuka men det verkar som jag klarade mig, phew!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan å njuta av vårt dina vardagsrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0