Måndag

Måndag igen då. Jag kan nog inte beskriva hur mycket jag ogillar måndagar. Jag är alltid svintrött och seg, dessutom har jag den första lektionen på måndagsmorgonen klockan 8.10. Inte jättekul då eleverna inte är så där jättepigga å glada. Idag fick jag bokstavligen talat dra ur dem svar på frågorna å jag kände liksom att jag inte fick något gensvar alls. Jag ville bara sjunka genom jorden å försvinna. Men lektionen efter blev mycket bättre, fast den var precis tvärtom, där fick jag höja rösten å bli arg för att de inte ville vara tysta. De e inte lätt de där med att vara lärare!

I eftermiddag blir vi förhoppningsvis klara med målandet i sovrummet så imorrn kanske vi kan flytta in i vårt sovrum igen, åh vad jag längtar! De e jobbigt att bara ha ett rum när man är van vid flera.

Nu ska jag planera lektion å sen vara med på samhällskunskap 3 ggr. Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0