Jag blir galen

Jag blir galen på mig själv och alla tankar som snurrar runt i huvudet. Jag blir galen över att jag inte kan bestämma mig, hålla fast vid något, sluta hoppa runt å bara ta ett beslut. Nu velar jag igen. Gör jag rätt? Vill jag bli lärare? Vad fan vill jag göra? Jag önskar så att jag hade en dröm, något jag velat bli så länge jag kan minnas, något att sträva efter. Just nu känner jag att jag vill jobba å inte plugga, men med vaddå? Jag har ingen aning. Det enda jag vet är att jag blir tokig av att vara kvar i skolan när folk runt omkring mig börjar få sina drömjobb. Jag blir galen av att ha så mycket tid när ingen annan har å alltid jobbar när andra är lediga. Jag blir galen helt enkelt. FAN!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Det är svårt. Det är assvårt att veta. Du skulle vara här med mig och Carro och babbla om vad man vill med livet och allt sånt :) För mig tror jag att v. 29 hade varit bra, vår termin börjar astidigt i augusti har jag hört, men vet inte säkert vilken dag! PUSS

2012-04-12 @ 20:40:38
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: Carro

Heej :) jaaa jag vill så gärna komma till dej! Fan va kul! Åka TÅG då till dej ;) Hahah.

Ja fy. Tänka för mkt på sånt gör bara att man blir helt snurrig. Jag tror nog de ger med sej till slut :)

Hur långt har du nu kvar?

Puusssss !

2012-04-12 @ 20:54:37
URL: http://lillaniniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0