I did it

Jag kom iväg till gymmet igår tro det eller ej. Jag var så trött så jag knappt kunde stå upp men när jag väl satte igång gick det faktiskt jättebra, jag var stark :)
Känner verkligen att det börjar hända saker nu. Börjar känna skillnad i kroppen å de känns jätteskönt. Det är motiverande när man märker skillnad det är så sant som det är sagt. 9,5 kg ner på vågen, det känns som jag har kommit en bra bit på vägen, men det är en lång bit kvar också. Sommaren kommer bli tuff, det finns så mycket mer frestelser då. Ett glas vin i solen, efterrätter å god mat, men jag kommer klara de med, de e bara att kämpa. Jag ska i alla fall äta svenska jordgubbar till frukost varje dag :)

Nej men om man skulle ta sig upp ur sängen å starta den här dagen då! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Jessie

Du är grym!!

2012-04-07 @ 10:48:53
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0