God morgon!

God morgon! Jag ligger i sängen å spelar wordfeud å drar mig för att starta dagen!
Jag hade bestämt mig för att ta sovmorgon, inte ställa klockan å få få upp när jag vaknade! Jag vaknade 07.15 av mig själv å kände mig utvilad. E inte de lite sjukt? I vanliga fall måste jag gå upp klockan 8 å då har jag stora problem att ta mig upp ur sängen, men så fort man vet att man inte behöver så e de absolut inga problem!

Jaja, nu får jag nog sätta igång här! Ska skriva ett arbete innan jag åker å möter upp anna för seriöst tentaplugg! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Carroliten

Heej :)

Vad kul att du skrev!

Gjorde du inte? Jag skrev sms till dej , massa, med dom kom nog inte heller fram :(

är de iphonerna som e så konstiga?



Med mig é det bra! Eller just idag är jag sjuk.. :( nått som går på skolan. hur e det själv? :)

I nya lägenheten är de super, vi trivs verkligen jättebra. Första gången på 2 år som jag känner en hemma-känsla :) äntligen ;)

Hur e de med er , å lägenheten å katten? :)



Och på nya skolan är de också bra! Jobbar ju som fritidspedagog. Längtar redan efter lärarjobb bara! Men de kommer väl de med en dag :)

hur går de för dej med plugget? :)



Nej.. ingen kurs i stockholm verkar de som nu :( men de borde ju komma någon! :) då säger jag till :D



Pussss!

2011-10-10 @ 12:59:07
URL: http://lillaniniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0