Det här med livet

Hur svårt ska det vara att komma ihåg att ta med sig matlådan? Jag undrar hur mycket pengar jag gör av med varje månad för att jag glömmer matlådan i kylen?
Fasen va stress gör att man glömmer saker! Jag har en nyfunnen respekt till alla som klarar av att ha så många bollar i luften! Å jag tänker på er mammor som pluggar, hur FAN gör ni det? Ni måste ju vara några slags supermänniskor!?!
Det här med att ha ett liv, hur hinner ni umgås med man å barn? När jag kommer hem så har Tobbe typ redan gått å lagt sig för han måste gå upp så tidigt å när jag vaknar har han redan gått hemifrån... Jag saknar honom!!!

Nej fyfan, nu e jag trött på mig själv! Jag ska vara mer positiv här framöver! Stor kram till er alla!




Kommentarer
Postat av: bettan

Ta det lugnt lilla vän och stressa inte upp dig, du vet att det inte är bra för dig....

2011-10-06 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0