Sin City

Just nu sitter jag på starbucks å dricker en latte å äter en blåbärsmuffin å så får man surfa på gratis wifi, det gillar vi!!
Jag sitter här å njuter i godan ro å plötsligt ramlar en man in i rummet med huvudet först, han blöder i ansiktet och är hög som ett jävla hus! Jag blir så sjukt jävla rädd för han e så nära mig å jag sitter instängd i ett hörn. Personalen kommer utspridande å ställer sig mellan mig och honom å försöker få kontakt med idioten. Han e helt borta å dom försöker prata med honom. Det slutar med att dom ringer ambulansen som nu är här och hämtar honom. Jag e helt skakis de där va sjukt läskigt!
Tydligen kallas Brighton Englands Sin City å dom har jättestora problem med alkohol å droger. Nu har jag fått se det på nära håll å jag hoppas jag slipper se det igen!

Nu ska jag njuta av min kaffe i mitt nya hörn på andra våningen med snälla människor och sköna mjuka fåtöljer! Jag måste också tillägga att starbucks i the lanes Brighton har den gulligaste personalen i världen!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Åh gud vad obehagligt!! Jag är glad att det ändå inte blev så läskigt som det hade kunnat bli om det fått ett annat slut! Ta hand om dig! Puss

2011-11-22 @ 18:47:27
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0