Nu så!

Fasen! Inlägget innan har jag inte lyckats få upp förrän idag, det var menat att gå iväg i söndags men min jäkla blogg vill inte funka! Jag som tänkt vara duktig med daglig uppdatering! Men men, nu hoppas vi att det fungerar!

Vi har det bra. Fast skolan är galet tråkig och vi får inte göra annat än bara observera. Vi känner väl alla att det hade räckt med en vecka om man ser till uppgifterna. Vi slutar vid 12.30 varje dag å sen har jag å Anna hängt på stan. Gått i butiker, käkat lunch å fikat. Mysigt men det går åt mkt pengar!

Imorgon är det äntligen fredag å vi ska ut å äta allihopa! Förhoppningsvis blir det några öl också å kanske lite dans :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag säger Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0