Ikväll ska det firas!

Goddagens!
Just nu ligger jag i Annas lägenhet här i Brighton å väntar på att någon ska komma hem. Anna e å möter en kompis på stationen å dom andra e ute på äventyr. Men de e ganska skönt att vara ensam en stund!
Anna å jag gick ner till Brighton pier efter skolan å käkade lunch å tog ett glas vin, lite fredagslyx måste man ju få unna sig!

Ikväll ska vi ut och äta allihop och sen tänkte vi kanske gå ut om vi hittar någonstans att gå! Vi måste fira att vi klarade tentan! Jag e så sjukt jävla glad att jag fick E, det trodde jag absolut inte. Jag är rätt säker på att dom har sänkt gränserna! Men så skönt! Nu kan jag släppa den å gå vidare!

Hoppas att ni får en bra fredagskväll! Jag ska försöka komma ihåg att lägga upp lite bilder imorgon! Påminn mig!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Grattis till tentan!!! Så himla gött!!! Hoppas att ni har en riktigt kul kväll :) roligt att läsa om er resa, jag är minsann lite avis :) hade varit härligt att få se något annat, även om allt är himla bra här hemma också såklart! Ha det så bra och njut :) puss

2011-11-18 @ 23:22:47
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0