Hett tips

Just nu ligger jag i sängen otroligt mätt och belåten efter en fantastiskt mysig kväll på Jamie Olivers restaurang Jamies Italian. Vi drack bellinis, gott vin, åt massa god italiensk mat och fantastiska efterrätter! Det här stället kan jag varmt rekommendera om du någon gång åker till Storbritannien, jag vet att det finns i Brighton och London men även i många andra städer! Miljön var mysig och personalen var hur trevlig som helst å det gör alltid att upplevelsen blir lite utöver det extra. Var inte rädd för att det är för dyrt, tvärtom så var det otroligt bra priser!

Nog pratat om det nu. Idag var sista dagen i skolan och imorrn åker vi till London!! Jag å Anna ska göra stan osäker å de kommer bli så himla kul! Fira första advent i London, de e minsann inte illa!
Nu ska jag sova. Gonatt på er gott folk!

(vet inte hur de e med internet på hotellet men om det inte finns så hörs vi igen på måndag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0