Brighton, day 1

Vaknade imorse klockan 06.50 pigg som en mört och trodde att det fortfarande var mitt i natten. Jag brukar alltid ha jätteproblem att sova första natten borta men jag sov som en stock!
Jag gick upp åt frukost å gjorde i ordning för att åka in till stan på upptäcktsfärd. När jag kom utanför dörren insåg jag att jag satt på mig alldeles för mycket kläder så det var bara att gå in igen å lämna jackan hemma! Hur underbart är inte det? Gå ut i solskenet utan jacka i november? I love it!!

Åkte hem till anna, cassandras å Johannas lägenhet. Dom bor i en jättefin lägenhet inne i stan med starbucks runt hörnet! Sen gick vi ut på stan å upptäckte, åt lunch, kollade in shoppingutbudet, spenderade typ 2 timmar inne på primark å fikade på starbucks såklart!
Det blev inte mycket shopping för min del idag, bara ett body butter från body shop, pyjamasbyxor å varma sockor så att jag slipper frysa i kalla huset! Det finns mycket tid för shopping dessa två veckor!

Sen på kvällen åkte jag hem till "mig" å fick äntligen träffa familjen. Det har känts like konstigt att vara själv i någons hus när jag inte ens träffat dom! Men hur gulliga som helst e dom. Vi har ätit god middag å kollat på x-factor och celebrity jungle hehe.

Nu är jag helt färdig så jag ska lägga mig å kolla på film å sen sova. Imorrn börjar allvaret, då ska vi till skolan å se hur det är där! Spännande och nervöst! Sov nu gott!!!


Kommentarer
Postat av: bettan

Åhh vilka mysiga strumpor :)

2011-11-18 @ 11:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0