Breaking Dawn

Ikväll var vi och såg Breaking Dawn, fy fan va bra den va! Jag vill inte vänta i ett år på nästa del, jag vill se den nu, NU NU NU NU!!!! Tidigare idag satte jag på mig min kavaj å en tunn tröja å gav mig ut i det vackra vädret för lite julshopping! Jag köpte två stycken julklappar, mötte upp Anna å hennes kompis för lunch på ett tapasställe som hade fantastiskt god mat och sen strosade jag omkring på stan i min ensamhet. Gick vilse i trånga gränder och hittade små butiker överallt. Jättemysigt! Jag kanske är konstig men jag tycker att det är jättemysigt att strosa omkring ensam å bara hitta massa roliga ställen av en ren slump! En riktigt mysig dag med en bra avslutning. Imorgon ska jag på pilates med Inger, mamman i familjen jag bor hos. Det ska bli skönt att åtminstone göra någonting vettigt efter den här onyttiga veckan som varit. När jag kommer hem måste jag verkligen komma igång å träna igen för fasen va mycket skit det har blivit här. Men vafan vi e på semester...ehmm...typ. När vi vandrade omkring på stan idag sprang vi på en av Jamie Olivers restauranger så på torsdag ska vi dit å käka tänkte vi! Spännande! För övrigt måste jag bara säga att det är väldigt skönt att vara inneboende, fasen vad jag blir servad. Idag när jag kom hem var mitt rum nystädat, det var bäddat med rena lakan i sängen och min smutstvätt var tvättad, och dessutom står maten på bordet varje kväll när jag kommer hem. Det är man inte direkt van vid. Eller jo att maten står på bordet är jag oerhört bortskämd med (du e så bra tobbe!) men det andra hör inte direkt till vanligheterna! Nej nu ska jag sluta babbla å gå å lägga mig. Bilder får det bli imorrn för nu orkar jag inte. Sov gott gott folk å hälsa Sverige från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0