The time of your life

I lördags när vi satt å drack vin å pratade om allt mellan himmel och jord så pratade vi om hur glada vi är för allt galet vi gjort i våra dagar. Alla galna fester, alla tårar vi gråtit över förlorade kärlekar, alla timmar vi har ältat å analyserat varför han inte ringer, kvällar vi inte kommer ihåg för de blev liiiite för mycket att dricka, resorna vi gjort. Fy fasen va kul man har haft.

Å de e så härligt att ha allt det där i bagaget när man går in i en ny era av livet. Den när man flyttar ihop med pojkvännen å ska leva samboliv, ta hand om allt vardagligt tillsammans med någon är inte det lättaste men ack, så spännande. Vi har lika roligt idag men livet ser så himla annorlunda ut, å de e underbart! Jessie kommenterade just det här på mitt förra inlägg å jag kan inte annnat än att hålla med om att vår galna Lundperiod är en stor del av dom vi är idag, vi har varit unga, festat som galningar, dansat, rest. Man skulle inte vilja gå tillbaka till att leva det livet nu, men jävlar va glad jag är att jag gjort det!!!



Puss!


Kommentarer
Postat av: Jill

Hellu kuz! Jag fick precis ett mejl om hur jag kunde blogga via iphonen, men man kan ju inte lägga upp några bilder :( de är mest de jag vill. Men ska skärpa mig iaf :)

2011-05-23 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0