Lördag igen

Hej å goddag.
Fasen, nu har jag blivit så där dålig på att skriva här igen. Men i mitt försvar så har min vecka varit totalt fullspäckad av plugg, skola, jobb å praktik. Nu står jag på jobbet å skriver för jag jobbar i helgen också minsann! Igår drack jag något glas vin, kollade på tv med min fina å sen deckade jag som en sten vid 23. Jag var totalt jäkla slut.

Imorse fick jag reda på mitt resultat på tentan från förra kursen, pedagogik, å jag fick fasen B, de e helt galet, jag satt å hade sån ångest för den tentan å trodde att det skulle gå åt skogen. Jag hade i princip läst 2 av de 5 böcker man skulle läst å jag började med tentan två dagar innan den skulle vara inne, vi fick den typ en månad innan den skulle lämnas in, hehe. Så fy fan va bra jag är om jag får säga det själv, hehe.

Ikväll ska jag träffa Bettson å förhoppningsvis Carro för picnic om vädret tillåter å ett glas viiin, de e jag värd! Myspys!
Vad hittar ni på då?

Nu ska jag väl jobba dårå. Trevlig helg på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0