Grattis pappsen

Hej å hå, nu var de ett tag sen jag skrev något här. Men som sagt, e de varmt å somrigt ute så spenderar jag inte gärna mina timmar framför datorn.
Den här veckan har varit en väldigt väldigt lugn vecka. Jag har knappt haft någon skola alls å jobbar gör jag bara idag. Det är skönt, de har varit så mycket den senaste tiden å nästa vecka blir fullspäckad från måndag till söndag med jobb, skola å praktik. Lugnet före stormen så att säga.

Tänkte bara ta tillfället i akt å säga grattis till min pappa som tydligen gjorde hole in one på golfbanan idag. Herregud som han har längtat å nu kan han äntligen sälla sig till skaran som haft turen att få göra en. Skumpan står alltid på kylning ifall de skulle hända så ikväll får han dricka den! Han e inte golftokig alls min far, jag lovar.

Jahaja. Då ska väl jag ta å återgå till arbetet. Hej så länge!

 

Kommentarer
Postat av: bettan

Du får gratta din far från mig :) så får vi se om vi ses imorgon något. har haft en dag där de gjort ont mest så får se om de släppt till imorgon. PUSS

2011-05-12 @ 18:11:32
Postat av: Jessie

Ja, den är tokfin! Hur är det med dig? Du får uppdatera så att jag vet :) Puss <3

2011-05-18 @ 17:50:01
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0