En helt ny värld

Imorse var jag hos kiropraktorn för första gången. Å du, det rekommenderar jag starkt. Känner du dig stel? Ont i ryggen, nacken eller nån annanstans? Gå å bli knakad, fasen va skönt de e. Det känns som att jag e en helt ny människa. Jag har trott att det inte var meningen att man inte skulle kunna vrida nacken så himlans mycket men nu när jag e knakad å lasrad så kan jag vända mig om och se en helt ny värld. helt underbart. Om du har spänningshuvudvärk funkar det också, det var därför jag gick dit från första början!
Ikväll e jag ensam för Tobben min e på kickoff med praktiken, den lille jäveln har fått köra folkrace å en massa annat kul med motor, e riktigt jäkla avis. Men jag ska väl hem å äta en macka eftersom vi inte har något annat i kylen å sen ska jag kolla på min senaste hangup, japp jag har fastnat i 90210, ni vet remaken av Beverly Hills. Jag vet jag e en tönt så du behöver inte berätta det för mig :p
Kanske borde plugga lite också eftersom vi har redvisning imorrn...
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0