Dejtonsdag

Hallo å god middag på er.
Vad hittas på idag då?
Själv sitter jag å väntar på att Alexia ska komma hit så ska vi äta lunch, hon e försenad å jag e supermegahungrig, gaaaah!!! Men jag får väl försöka överleva en stund till!

I eftermiddag ska jag ta hand om Axelinas söta lilla hundvalp ett tag å sen ska jag sticka in till stan för att möta upp min pojke. Vi ska nämligen ha onsdagsdejt. Först ska vi å shoppa lite kläder till honom, de behöver han verkligen. Sen ska vi äta middag på nåt mysigt ställe å sen ska vi gå på bio å se Pirates of the carribean 4, e de den i ordningen? Riktigt mysigt! De e 3D film också, första gången för mig, så de ska bli kul!
Eftersom jag jobbade hela helgen å jobbar en som kommer nu också så får vi ta å göra mysgrejjer mitt i veckan istället men de e ju inte helt fel de!

Nu ringde Alexia å sa att hon e på väg så jag ska väl gå å duka fram maten då. Hoppas ni har en bra onsdag! Puss



Min fina pojke med en grekisk kisse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0