Pluggdagen med stort P

God morgon! Hur har er helg varit? Jag har haft en jättebra helg. Jag tror tentan gick bra, å sen vare ju kalas hemma hos Carro och John, mycket trevligt! I söndags var jag å mannen på Ikea å köpte en ny bäddmadrass till vår säng. Äntligen fick vi ändan ur vagnen å gjorde det, efter ett  år med en hopsjunken madrass kan jag säga att jag sover som ett litet barn i vår nya sköna. Sån jäkla tur hade vi också, det var 1000 spän i rabatt på den madrassen just den dagen, ibland ska man ha flyt helt enkelt.



Hela gänget





Alla fina tjejor va där, till å med Frida som var hemma från Skåneland!
(Bilderna har jag snott från John!)



Nu är det tillbaka till verkligheten efter spanien å all ledighet. Igår körde jag spinning å core med Bettan å hennes syster, å jäklar va slut jag var sen, kan ju säga att en vecka av vindrickande å god matätande e inte konditionen på topp. Men nu e de bara å fortsätta köra. Ikväll tror jag det blir yoga eller kanske zumba, har inte bestämt än!

Idag har jag parkerat mig framför datorn för att skriva didaktikrapport om mina praktikveckor. Själva texten är väl inte så himlans jobbig att skriva, det jobbiga kommer ju när man ska koppla till all jäkla teori. Jag måste bara komma igång för när jag väl gjort det brukar det inte vara några problem, men det tar ju alltid emot i början. Men nu har jag tagit en rejäl sovmorgon, laddat med en rejäl frukost, å så står en rykande varm kopp kaffe å väntar på mig. Köket är städat å allt annat plock är fixat, så nu finns det inga mer ursäkter. Lite Bruno Mars på spotify så blire perfekt.



Pluggcentralen





Kommentarer
Postat av: Carroliten

ååh, här fick man ju skymt av köket ;) fint de ser ut!, å brun du är :)

2011-03-29 @ 20:04:44
URL: http://lillaniniis.blogg.se/
Postat av: bettan

Tack för idag sötis :) ledsen för att jag förstörde den stora Pluggdagen. :)

2011-03-29 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0