Lång måndag

Så var första praktikdagen avklarad å jävlar i mig vad trött jag är. Jag kan säga att det var en total chock att komma ut på praktik i en sjua efter att ha varit med förskoleklass och trea när jag pluggade i Malmö. Tjejer i sjuan är inte att leka med ska jag tala om för er kära läsare. Jag har känt mig osynlig, obetydelsefull och de ena med det andra. Försökte få kontakt med några tjejer i klassen men dom totalignorerade mig. Det var som att jag inte ens var där, du vet en sån där tom blick som man kan få av människor som inte bryr sig det minsta om vad man säger. Killarna däremot fick jag bättre kontakt med. Dom ville ha hjälp av mig å verkade tycka att det var ganska kul att jag var där. Men men, det kanske blir bättre hoppas jag. Jag får väl förtjäna deras respekt på något sätt. Efter praktiken åkte jag in till stan för att plocka upp älskling som också började sin praktik idag och för att köpa Foo Fighters biljetter. Yes, den 22/6 ska vi på Foo Fighters!!!!! Jag kan inte vänta så länge, jag vill se dom NUUUUUU!!!!! Jag har velat se dom så jäkla länge å nu får jag! Nu ska jag bänka mig framför teven och villa mitt väldigt trötta huvud. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: i i d z. - {FOTO}

superfin blogg! :D

allt bra? (:



KRAM!

2011-03-07 @ 20:09:13
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: bettan

anders ska också på foo fighters den 22/6 :)

2011-03-08 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0