Hell yeah!

Jag fick A på tentan idag! In your face gruppen! Jag var den enda som fick A å de känns så jäkla bra eftersom jag var den enda som verkligen hade pluggat. Så nu har jag en hel helg ledig utan några måsten å den spenderar jag ute på tobbes land med mys å väldigt god mat för de e jag verkligen värd! Vad hittar ni på? Nu ska jag lägga mig å läsa lite innan jag somnar av mitt lilla vinrus! Stor puss på er alla! Förresten, kan inte ni som läser min blogg ge en liten kommentar, de skulle vara kul att veta vilka ni e för ni har blivit ganska många:)

Kommentarer
Postat av: bettan

jag läser :)

2011-03-06 @ 12:56:48
Postat av: Carroliten

Graaattttisss :D Men har in A, B å sånt betyg? Känndes lite amrikanskt ;)



Puss!

2011-03-06 @ 19:12:47
URL: http://lillaniniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0