Gör mig redo för våren

Idag när min väckarklocka ringde så ville jag inget hellre än att bara dra täcket över huvudet å somna om, men så sipprade en lliten solstråle in genom glipan i persiennen som hjälpte mig att vakna. Det har nämligen varit helt fantastiskt vårväder här i Stockholm idag, eller ja vårväder kanske är att överdriva för de var -6 grader imorse men solen VÄRMDE, jag var till och med tvungen att knäppa upp dunjackan för jag blev lite varm när jag var på väg till skolan.
Jag kände mig inspirerad och på väg till jobbet gick jag in på H&M och köpte mig en fin vårjacka och en tunika. Jag kom ju faktiskt på att det bara är drygt 2 veckor kvar tills jag åker iväg till spanien med Alexia å hennes mamma så då kommer jag ju behöva lite mindre duniga saker å lite mer tunna :) jag måste nog försöka mig på att ta mig in i källarförrådet för att rota fram mina vita tygskor också! Men innan Spanien blir det två veckors praktik. Jag ska vara i en sjua å hålla lektion om London så nu får mina fina lärarvänner nere i Skåneland ge mig fina tips på vad jag ska göra tack!

Om en timme stänger jag ner butiken å går hem till en tom lägenhet. Tobbe e på konsert, så vad ska jag hitte på då? Kanske bara ligga i soffan å kolla på One tree hill och Glee, de låter som en alldeles utmärkt idé! Mitt självförtroende inför tentan har inte blivit sämre än i alla fall, försökte plugga lite nu men jag känner mig verkligen klar, tjohooo!

Näe, nu ska jag jobba lite!




Jackan



Kommentarer
Postat av: Carroliten

och jag har invigt mina vårskor :D



den 1 juli! så 4 månader... vänta vänta... iii!

2011-03-02 @ 19:08:48
URL: http://lillaniniis.blogg.se/
Postat av: bettan

åhh vilken fin jacka :)



Jag tror att de kommer gå toppenbra på tentan, så de e inget du behöver oroa dig för.



PUSS PÅ DIG

2011-03-03 @ 11:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0