Fucking tired

Fan va trött jag är. Hade så himla svårt att komma upp ur sängen imorse, hade planerat att gå upp klockan 7 för att vara klar och börja plugga klockan 8, men det gick ju åt helvete! Jag tror jag kom upp ur sängen vid 9-9.30 nån gång å började väl plugga vid 10. Men sen kände jag mig helt plötsligt klar med tentapluggandet. Helt sjukt men det kändes helt plötsligt som att jag kan allt, jag tittade på frågorna som vi ska svara på och kände bara "Fan, de sitter ju, jag kan de här" det har ALDRIG hänt mig förut å det känns helt jävla underbart! Så nu ska jag bara använda de sista dagarna till att gå igenom mina anteckningar å göra en begreppslista till alla frågor för de får vi ha med oss under tentan. De känns bra just nu i allafall, på torsdag eftermiddag får vi se om jag känner likadant eller har dödspanik!

Nu står jag på jobbet å har precis skickat in reflektioner om det vi ska ha läst till seminariet imorgon, jag är absolut helt slut i hela kroppen å huvudet ska vi inte ens tala om. Men vet du vad som är alldeles underbart? Jo, att jag har gjort ALLT på min att göra lista för dagen så när jag kommer hem så är jag ledig i ordets fulla bemärkelse. Ledig utan dåligt samvete, utan att behöva läsa en endaste liten mening i en skolbok. Jag ska kolla på Gossip Girl å bara stänga av min hjärna för några timmar för imorgon blir en lååång dag. Seminarie från 09.00 till 12.00 å sen direkt till jobbet å jobba 13.00 till 19.00. Ge mig styrka!

(Ush va jag svär idag!)

Jaja nu ska jag koncentrera mig lite på jobbandet den sista halvtimmen, hoppas ni får en trevlig kväll!

Åhh, jag vill vara blond igen... 


Kommentarer
Postat av: Carroliten

åå hur går de i skolan???. Är det svårt?? kan tänka mig att det e supertufft! Är de engelsklärare du läser eller var de svenska?? hur e klasskamraterna? :)



Jaaa, inredning å grejer är så skoj! :) måste visa vaarandra!



Blont e snyggt :D Jag ska nog gå mot ljusare hårfärg nu på lördag... de e ju vår för tusan :D



PUSS

2011-03-01 @ 20:35:16
URL: http://lillaniniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0