Helg igen...

Herregud, de e redan helg igen, jag hänger inte med. Å jag som absolut inte har gjort något vettigt i veckan, de känns bra. Jag fick i alla fall reda på mitt tentaresultat från sin sista tentan å jag klarade den! Fick E, vilket kanske inte e så där fantastiskt bra men med tanke på hur lite enrgi jag la ned på den så var jag fasen inte värd mer, de kan jag säga. Så jag e glad för nu slipper jag tänka på nåt som har med skola att göra tills den börjar igen i slutet av augusti!
Jahapp, vad ska ni göra i helgen då? Jag ska hänga med carro imorrn, de e de enda jag har planerat än så länge. Mannen å jag skulle åkt ut till hans land hela helgen men han ska ut på äventyr som jag inte kan berätta mer om här ifall ifall en viss herre skulle gå in å läsa. Inte för att jag tror det men de e bäst att vara på den säkra sidan!
Nu måste jag återgå till jobbet å hoppas på att Axelina kommer snart för jag håller på att hungra ihjäl, åt frukost supertidigt för jag skulle skjutsa mannen in till stan med hejdåtårtor till praktiken!
Tjipp!
Hittade en väldigt gammal midsommarbild på mig å Carro :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0