För vi har tagit studenten

Idag tar min kusin Henrik studenten så jag å familjen har laddat upp med en massa "hängarunthalsengrejjer" å ska ner till skolgården på Danderyds gymnasium för att ta emot honom när han springer ut! Sen blir det mottagningx2 för Fridas syster Fanny tar också studenten. Det kommer bli mycket god mat idag å ett å annat glas skumpa kanske... mums!

Men innan det blir dags för alla dessa roligheter så är det pluggtajm för mig, nu har jag bestämt att  tentan ska bli klar så jag kan ta SOMMARLOV klockan 13.00. Varför sitter jag då här å skriver egentligen? Näe nu blire kaffe från vår nya kaffemaskin å plugg plugg plugg! Hoppas att ni får en grym dag, för de ska jag ha!

   



Kommentarer
Postat av: Jessie

Åh, jag älskar de kopparna, de är så himlans snygga!!

2011-06-03 @ 20:13:50
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0