Tonåring

God dag alla ni som hittar in här ibland.
Hur mås det idag? Jag e trött å seg, sitter på jobbet och äter en chokladboll som tröst efter att ha blivit utskälld av chefen som en liten tonårstjej som gjort nåt dumt å pappa blir galen. Fy fan va han skällde ut mig, å jag blev så JÄVLA förbannad å började skälla ut chefen. Ooops. Han stormade iväg för att han blev så sur... men sen kom han tillbaka å bad om ursäkt, tur var väl de annars hade jag väl sagt upp mig på fläcken i ren ilska. Finns det något som är värre än att bli utskälld för något som man inte ens är skyldig till? Vidrigt.
Igår var jag ju på hemlisar som jag nämnde förut. Det var möhippa för tobbes brors blivande fru Sandra. Vi var på Yasuragi på Hasseludden å hade det skönt hela dagen, satt i solen, badade, åt god mat å bara njöt av livet helt enkelt. Nästa helg är det dags för den stora dagen, så det var bra uppladdning för bruden!!
Och i fredags var det ju födelsedagskalas för lille Bettson, vi fick mycket god middag å sen gjorde jag tårta till efterrätt som var skitgod om jag får säga det själv. Marängbottnar med massa grädde å sen slänger man bara över alla färska bär man tycker om. Jag valde jordgubbar, blåbär och hallon. Kaostårtan kallar jag den!!! sen satt vi uppe till sent på natten å skrattade å drack en massa vin! Badade i poolen gjorde vi också!
Det har varit en fullspäckad helg med andra ord. Ikväll blir det filmmys med min pojke å så ska jag sova länge länge imorrn om han låter mig :)
Nu måste jag jobba lite. Hoppas ni har en mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0