De e ingen vanlig dag...

... för idag ska vi fira Bettans födelsedag!!! Den va egentligen igår men idag ska hon bli firad! Det ska bli väldans trevligt med middag, rosévin å lite tårta :) å framförallt sällskap av alla fina vänner.
Den här veckan har bestått av jobb, så sjukt tråkigt att vara tillbaka på jobbet när det inte är någon inne å handlar, INGEN. Jag bara försöker få tiden att gå på något sätt, så om någon har några bra tips på saker man kan göra när man har riktigt tråkigt på jobbet så är det välkommet.
Annars har jag varit på loppistur i och utanför Norrtälje med Anders å Bettan, det blev inga loppisfynd men en riktigt härlig dag.
Imorgon ska jag iväg på hemlisar också, men de tänker jag inte berätta om nu, de får ni veta sen. Vad hittar ni på i helgen då?
Stor puss på er.

Kommentarer
Postat av: bettan

Hur kunde du hålla dig igår från att inte berätta om att ni ska iväg på hemlisar idag. Nu blir ja faktiskt nyfiken :) Tack för igår va väldans mysigt. PUSS PÅ DIG

2011-07-30 @ 14:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0