Snyggdag

God morgon god morgon, eller kanske man ska säga god förmiddag! Jag står på jobbet med en stor latte å försöker komma igång, hade hellre legat kvar hemma i sängen å kollat på skidorna!

Gårdagskvällen var jättemysig! God pizza, rödvin å trevligt sällskap! Det kan inte bli bättre. Lilla Stella var jätterädd å gömde sig under soffan hela kvällen å Milon var väldig konfunderad över att hon inte vile leka med honom, förra gången vi var där busade dom som två små tokar, men de blir säkert bättre när lillpluttStella blir större. Det vore ju skönt att kunna vara kattvakter åt varandra.

Apropå något helt annat. Idag har jag en snyggdag. Ni vet en dag när man känner sig väldigt nöjd. Ny fin tröja, håret har lockat sig fint idag (alltså, jag ser inte ut som en galen trasselsudd), naglarna e nymålade, ja allting klaffar liksom idag, väldans trevligt faktiskt ;p

Jaja, nog babblat från mig. Nu blir det pluggande på jobbet!
Hoppas ni har en trevlig söndag!



Kommentarer
Postat av: Carro

Åh! visste é snyggdagar bäst ;)



Jo, det går fin fint på nya jobbet! det är skoj och nu har man kommit in i allt på riktigt, så allt flytter på. (just nu har jag egen planering, har lektion om en halvtimme, sen fritids :)



Ja, jag var på nova i lördags! och blev helt paff att de hade öppnat en butik där! åå, flyttade hon till skåneland för att jobba där eller plugga också? :) eller kanske har kille här?



Hoppas allt e bra med dig med!! :) Jaa, fler bilder blir de absolut :D



från din med! haha :D sånt e skoj att se!



PUSS

2011-02-28 @ 11:54:59
URL: http://lillaniniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0