Ett litet hej

Hej. Idag är jag tillbaka på jobbet efter 1,5 månad. Det känns skönt att vara tillbaka men samtidigt lite jobbigt att gå tillbaka till verkligheten. Jag försökte en gång i januari å de blev mindre lyckat men nu känner jag mer stabil, som om jag är på rätt väg igen. Det var nervöst att gå hit igen, nästan som man skulle börja på ett nytt jobb. Förvirrad å konfunderad men nu börjar jag komma ihåg hur det funkar här igen.

Annars går jag ju i skolan nu så jag kommer bara jobba nån dag i veckan för att få in lite extrapengar i kassan, det är alltid välkommet när man är student. Jag har inte alls kommit in i plugglivet igen, det är så jobbigt att inte vara klar när man kommer hem, jag hade helt glömt bort de där ständiga dåliga samvetet. Men men, jag vet ju att det är det här jag vill nu så de e bara att kämpa på. Jag saknar mina fina klassisar i Malmö som jag hade så roligt med. Har inte riktigt fått kontakt med någon i den nya klassen, jag känner mig väldigt väldigt gammal trots att jag bara är 25 år. Majoriteten av min klass är 19 år och har precis gått ut gymnasiet, jag kan säga att jag har något mer livserfarenhet än dom. Men det kanske ger sig de med.

Ja, nu kanske jag kan ta tag i att skriva något litet här igen ibland, som sagt jag e på rätt väg men man kan aldrig så noga veta åt vilket håll det går imorgon. Jag har lärt mig att jag måste ta en dag i taget å inte planera in så jäkla mycket. Lätt för en människa som ALDRIG har varit ensam eller haft en helt tom helg. Men jag försöker de bästa jag kan, det är allt jag kan göra!

Vi ses alldeles snart igen!






Kommentarer
Postat av: Jessie

Hoppas att första dagen på jobbet kändes bra.

Jag saknar dig med! Men jag är alldeles säker på att du hittar någon fin människa att ha roligt tillsammans med på skolan, men behöver någon som stöttar och pushar en. Och som skrattar med en!

PUSS

2011-02-17 @ 16:53:47
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0