Vad önskar du dig?

Jag sitter på jobbet och har så sjuuuuukt jävla tråkigt. Nu har vi snart haft öppet i två timmar och det har varit två personer inne i butiken. Jag älskar att Mörby Centrum har förlängt julöppet just nu, men det jag älskar ännu mer är att INGEN vet om att vi har det. Nu på förmiddagen har det varit helt tomt i centrum. JAG BLIR GALEN! Det värsta jag vet är att jobba och inte ha någonting att göra. Hellre har jag så stressigt att jag håller på å gå sönder än att bara stå å stirra som en zombie.
Nu har jag fått massa förfrågningar av mina nära å kära vad jag önskar mig i julklapp men jag kommer inte på något. Bara att jag verkligen verkligen skulle vilja ha en ny fin Mac Book Air. Snälla tomten?
Vad önskar ni er i julklapp?
Egentligen skulle jag vilja önska mig massa saker till nya lägenheten, men vi flyttar ju inte förrän i september å de e lite svårt att veta vad det är vi vill ha och behöver. Det får bli nästa jul istället. Då får vi önska oss en fet grill å utemöbler till vår uteplats :)
Jag har egentligen absolut ingenting vettigt att skriva så nu är det lika bra att jag slutar. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0