Snart jul

Just nu sitter jag på mitt nya jobb å myser med två hundar å tittar på Dirty Dancing. Visst låter det jobbigt? Jag ska nämligen jobba på ett hund och katt pensionat nu över julen! Det ska bli så himla mysigt! Jag behöver verkligen lite omväxling. Jag är så jäkla trött på att stå i en butik där det inte händer ett endaste dugg. Jag vill ha någonting att göra, det värsta jag vet är att bara stå å stirra!
Efter jul börjar jag!

Appropå det så är det ju snart jul! Vad ska ni göra? Jag firar med pojkens familj ute på deras land, hela tjocka släkten, typ 20 pers eller något! När de r julfirande hemma hos mig så e vi bara min lilla familj på 5 pers å kanske mormor å morfar å farmor. Stillsamt, men väldigt mysigt!

Nu ska jag återgå till mitt hundmys!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Låter mysigt!! Både nya jobbet och julfirandet :) Vi ska hinna med både min och Keyloths familj på julafton ;) Firar hos mamma och pappa på eftermiddagen och hos hans familj o släkt på natten :P Ska bli hur kul som helst! KRAMAR

2011-12-20 @ 19:09:12
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0