Ny människa

Igår fick jag ett infall och färgade håret mörkt. Idag var jag på ansiktsbehandling och färgade bryn å fransar. Jag känner inte riktigt igen mig själv men de blev riktigt fint! Fasen va skönt det var med ansiktsbehandling, det ska jag unna mig själv fler gånger. Denna fick jag i födelsedsgspresent av Alexia å hennes fina mamma! Tack tack.

Sen blev det lite libanes inspirerad middag hemma hos mamma å pappa med småsyskonen, mysigt att träffa alla efter jag varit borta. Imorrn är jag ledig å ska unna mig en vara hemma och fixa dag... Det blir mysigt!

Näe, nu ska jag sova! Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: bettan

Åhh så spännande att du e mörkhårig :) Tror de e e superfint. PUSS

2011-12-02 @ 08:23:51
Postat av: Jessie

Åh, jag vill se!! Visa en bild :)

2011-12-02 @ 15:12:47
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0