En dålig egenskap

Just nu står jag på jobbet för första gången på flera veckor. Det känns lite konstigt men de e skönt att tjäna lite pengar!

Jag står här och kollar i min kalender hur tiden innan jul ser ut. Det här är det jag hatar mest med mig själv och det som gör att jag inte fattar hur jag kunde få den där stressångesten i vintras. När jag har mycket att göra stänger jag bara av och gör ingenting, och sen när det bara är en dag eller två så kommer jag på att jag måste göra allt och så sitter jag uppe hela dygnet för att få det klart. Men vänta nu, när jag skrev det där så inser jag ju att det är det tänket som gjorde att jag fick panikångesten för då måste jag ju stressa som ett djur i några dagar istället för att planera arbetet på ett bra sätt. Höhö, märks det att jag har lite att jobba med när det gäller stress eller?
Jaja, den här veckan har jag gett mig själv ledigt från pluggandet för att jag kände att det är ju ingen panik men nu har jag just insett HUR MYCKET DET ÄR ATT GÖRA! Jag har två uppsatser, en redovsning, ett arbete och två tentor. Och detta innan jul, vad fan tänkte jag med??? Nästa vecka blir det bara work, no play!
Ikväll kommer några av mina klassisar från i våras hem till mig, vi ska äta tacos och spela spel, det ska bli väldans trevligt! Länge sedan jag såg dem nu.
Det var allt för nu.
Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0