Stolt flickvän

Idag e jag stolt över min fina kille. Han Var på en tredje intervju idag på jobbet han verkligen ville ha å han fick det!!! Stort grattis till dig min älskling!!!! Det måste vi fira! Och så måste vi ju fira att min fina vän Bettan också fått jobb, det blir mycket att fira nästa vecka!
Nu ska jag jobba klart för idag å sen e de bara att gå hem och pappa och plasta in lägenheten för imorrn klockan 8 kommer det hanverkare som ska byta våra fönster. Vi flyttar ut till Tobbes föräldrar för det går inte att bo i en lägenhet utan fönster med en självmordsbenägen katt :p han skulle gärna hoppa ut genom fönstret om han fick!
Vad hittar ni på ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Marie

Hälsa grattis till honom!!!!! :D

2011-08-10 @ 21:35:28
Postat av: Jessie

Tack så mycket!!!

Hälsa stort grattis till Tobbe!!!



Förlåt att vi aldrig kom till Sthlm, helt plötsligt var semestern slut och vi hade inte åkt till varken Sthlm, Gbg eller smålandet. Men vi sågs i alla fall när ni var här :)

2011-08-15 @ 19:49:01
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0