Vård av sjuk sambo

God lördag på er! Hur står det till? Men mig är det bara fint men med min pojke e de lite sämre. Igår fick han 40 graders feber å mådde skitdåligt, blev orolig där ett tag men nu har han i alla fall ingen hög feber längre. Jag håller bara tummarna för att jag slipper åka på det han hade för jag har inte tid att vara sjuk!
Så ikväll stannar jag hem å vårdar sjuk sambo. Vad hittar ni på?

Idag har jag i varje fall varit å ätit lunch med Bettan å sen åkte vi hem till födelsedagsbarnet Carro å fikade å snackade lite skit. Firad ordentligt ska hon bli nästa helg när vi ska ut och äta!
Grattis grattis min finaste Carro!


Min absoluta favvobild på mig å min smarre!

Imorrn får de bli STORstädning av lägenheten, har inte städat på evigheter å de blir så jäääävla skitigt när man har ett litet monsterdjur som gräver till Kina varje gång han ska gå på lådan å sprider ut torrfoder över hela lägenheten, för äta ur sin skål det kan man ju minsann inte göra! Tur för honom att han e så förbannat söt, annars hade han hamnat i trubbel flera gånger om!


Gulligaste monstret i världen!

Näe, nu blir de nån film å lite chips på min unnardag. Hoppas ni har en trevlig lördagskväll! Puss på er.





Kommentarer
Postat av: Smarre

Haha bästa bilden, blir glad bara av att kolla på den

2011-04-07 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0