Tråååååk

I morse var jag på en föreläsning från helvetet. En gammal gubbe som pratade i tre timmar med exakt samma tonläge HELA tiden. Inga upp och ner gångar här inte, fruktansvärt tråkigt att lyssna på och det värsta var att han själv inte ens verkade intresserad av det han pratade om. Mycket motiverande det där.
Nu e jag på jobbet å torterar den bakfulla praktikanten, mohahaha. Hon springer varv efter varv med sopor efter det att jag städat lagret. Är det inte de man har praktikanter till ;)?
Näe, jag skojja, de e klart att jag e jättesnäll! Hehehehe...
Jaja, nu ska jag sluta babbla å återgå till jobbandet! Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Smarre

värsta blondinen

2011-04-07 @ 18:33:31
Postat av: Anonym

vet du att man måste bevisa att man inte är en dator varje gång man kommenterar på din blogg. jag klarade testet. yes!

2011-04-07 @ 18:34:33
Postat av: Carro

Guuud, de finns inget tråkiare än att höra någon prata med en sån röst!!!



Jaa, jag tror med att vi har samma smak ;) de kände jag redan när du bodde på Tullis! i ditt rum där :)

2011-04-08 @ 17:25:34
URL: http://lillaniniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0