Måndag morgon

God morgon, eller god förmiddag kanske man ska säga. Jag vaknade på heeeelt fel sida idag å e arg som ett bi. Det är alltid bra att börja veckan så, eller vad säger ni? Idag ska jag åka en snabbis till universitetet för att lämna in min rapport i pappersform (sjukt löjligt att det inte räcker att lämna den digitalt som det gör i alla andra inlämningar, men men!) å sen är det tillbaka till jobbet som gäller. Nu är jag officiellt tillbaka, har inte varit där på ett bra tag eftersom jag haft praktik å varit i Spanien å ni vet allt de där andra som hänt. Men nu är jag tillbaka på riktigt. Det blir kanske två dagar i veckan eller nåt sånt!

Har egentligen absolut ingetnting att säga, så jag lämnar det så här.
Hoppas ni får en bra måndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0