Ibland ska man ha tur

För en månad sen tappade jag bort mitt favvohalsband som jag kan sätta på massa olika berlocker på å jag blev så himlans himlans ledsen. Men så kom jag till jobbet idag å hittade det i en av lådorna. Min dåliga dag blev genast lite bättre!!! Ibland ska man minsann ha tur
Berlocken jag återfunnit :)

Nu ska jag försöka få lite läsning gjord. Har insett att jag har planerat min vecka jättefel för vi har seminarie på onsdag å inte tors som jag trodde så, nu e de paniiiikläsning imorrn på förmiddagen innan jag ska träffa gruppen.
Nu ska jag försöka jobba lite den sista timmen. Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ett inlägg om lägenheten skrivit! PUSS

2011-04-05 @ 22:00:21
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0