Som ett litet barn...

Idag är det dan före dopparedan. Kommer ni ihåg när man var liten och längtade så otrooooligt mycket efter julafton och började räkna ner typ redan i september. Så känner jag i år. Jag längtar som en galning till julen. Det ska bli så mysigt att vara hemma i huset med alla jag tycker om och äta god mat och dricka gott öl. Men mest av allt längtar jag efter att få ge min julklapp till Tobbe, jag har lyckats hålla käften så jäkla länge nu och snart går det inte längre. Vad det är får ni inte veta förrän i övermorgon, han läser ju säkert (fast de flesta som känner mig vet nog redan, jag var ju tvungen att berätta för någon).







Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag vet inte, och nu är jag ju också jättenyfiken!!!!!

2010-12-23 @ 15:45:06
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0